Vänliga vackra Vissefjärda växer!

Sjö- och centrumnära tomter till salu. Nu inleds etapp 2 i området Södra Målatorp. Perfekt placerad mellan järnvägsstation och natur och bad. Detaljplanen är klar och gator och infrastruktur kommer att byggas.

Det råder brist på bostäder i Emmaboda kommun. Fler och fler upptäcker Emmaboda kommuns mycket goda samhällsservice, närheten till naturen och billigare boende än i de större städerna. Därför har en process inletts för att frigöra attraktiv mark för bostäder för både villor och flerfamiljshus.

- Nu lanserar och marknadsför vi ett naturskönt område i Vissefjärda tätort. Området kommer bebyggas med bostäder i ett mycket bra läge nära station, badsjö, skola och samhällsservice, säger Åsa Albertsson, samhällsutvecklingschef Emmaboda kommun.

Intresserad? Läs mer: emmaboda.se/malatorp

Åsa Albertsson, samhällsutvecklingschef Emmaboda kommun,